mandag den 1. april 2013

Kreativitet og katastrofe – med morale…



Den ene aften her i påsken fangede jeg dette billede af lamperne over vores spisebord som de genspejles i terrassedøren i aftenskumringen.  Det syntes jeg selv var ganske fint, ja, nærmest sådan helt kunstfoto-agtigt :-)  Ikke mindst fordi vi er ret glade for de lamper, og ofte bekræfter hinanden i, hvor godt et valg de er, for de er flotte og giver et godt lys. 


Hvor om alting er, så skete der det i dag, da jeg grebet af forårsstemningen kastede mig ud i rengøring, inklusiv aftørring af lamperne, at den ene lampe faldt ned (uden at komme til skade, fordi jeg stod og tørrede den af).  Da manden i huset skal hænge lampen op, kommer han til at tabe en skruetrækker og den ene skærm får to buler! (2 buler!).  Når ret skal være ret, så er det lykkedes ham mere eller mindre at udbedre skaderne (sådan da).  Det er alligevel ret træls, øv-agtigt og ærgerligt.  Nu har vi to lamper, hvor én er flot. 

Moralen er derfor: lad ikke rengøringsiveren kommer over dig, det kan føre noget forfærdeligt med sig. 

Vi griner ikke af det i dag.  Men håber, at det er tilfældet om 10-15 år, og det er da dejligt, at have et godt grin at se frem til :-)

Kh.
Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...