mandag den 13. maj 2013

Dagens perlekæde…

Jeg har haft denne denne perlekæde på i dag.  En lang kæde (se billede nr. 2) som består af smukke ferskvandsperler, alle topborede, i en skøn blanding af store og små perler i alle mulige farver.  Kæden er lagt dobbelt og snoet som en klassisk snokæde -- herved kan længde og tykkelse reguleres. 


…og jeg var ikke den eneste der syntes om mit valg af perlekæde, for perlekæden har gjort et godt indtryk, og har kastet en bestilling af sig :-) 
Nu har jeg fundet perlestrenge frem, og vil gå i gang med at strenge perlekæden op, så jeg kan hygge mig med at sy den i aften.  I morgen vil jeg med stor fornøjelse aflevere den til en glad modtager :-)
Hav en god aften!

Kh.
Bella

Materialer: ferskvandsperler, perletråd, perlenål og saks.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...