lørdag den 13. juli 2013

Mors perler...

Mine forældre var i Thailand i det tidlige forår, og min mor købte ferskvandsperler med hjem.  Tre strenge med store hvide perler, men ikke i den allerbedste kvalitet, samt øreringe med sorte perler og en kæde med sorte perler, hvor perlerne var trukket på en nylonsnor.
 
 
Perlerne er nu lagt i mine hænder.

Kæden med de sorte perler skal syes op på perletråd med knude mellem hver perle, og skal have dupsko på, så min mor kan bruge kæden med sine smykkelåse.  Øreringene skal kvalitetssikres til sølvøreringe.

Det er nu sket :-)
 

De hvide perler skal blive til en lang kæde som veksler mellem store og små hvide perler.  Jeg har selv sådan en kæde, som jeg er meget glad for, og med den som forbillede, har jeg sorteret min mors perler og strenget den lange kæde op.  Nu er den klar til at blive syet – med knude mellem hver perle og med dupsko.
 


Nyd dagen!

Kh.           
Bella


DIY – materialer: ferskvandsperler, perletråd, perlenål, trådforstærker, dupsko, saks og spidstang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...