mandag den 19. august 2013

Min mors lange hvide perlekæde…

...er endelig blevet færdig.  Måske du husker, at jeg strengede den op?

Jeg syede den også – faktisk, da sommeren var på sit højeste, og vejret var alt for varmt til den slags håndarbejde, men det gik.  Da jeg afsluttende, efter flere timers syning, brændte den sidste knude på perlekæden, for at sikre holdbarheden, så sved jeg knuden, så den lignede en lille fedtet bussemand mellem de smukke perler.  Træls!  For så var der ikke andet at gøre end, at klippe alle knuderne op, og strenge om, og sy igen.


Nu glæder jeg mig til, at min mor skal have den :-)

Kh.
Bella 

DIY – materialer: ferskvandsperler, perletråd, perlenål, dupsko, trådforstærker (til prop i dupsko), saks, spidstang og lighter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...