søndag den 22. december 2013

Flere sløjfestjerner og gavestjerner...


Som jeg antydede i det første indlæg om sløjfestjerner, gavestjerner og pynteæsker, så har jeg haft gang i en masseproduktion af stjernerne som Gitte Jensen har udviklet, og hvor flette-folde-vejledningen findes i e-bogen udgivet af Tina Dalbøge og Gitte Jensen -- se evt. mere på Tina Dalbøges blog.

Stjernerne er for det første supersøde, og for det andet velegnede som gaver i forskellige sammenhænge, f.eks. som værtindegave i denne tid, som gave til pakkeleg til julefrokosten og som adventsgaver til min mor, svigermor og Louise :-)

Her er lidt billedspam fra da jeg gav stjernerne tråd til ophæng og  pakkede dem i cellofanposer.







Ha' en skøn 4. søndag i advent og en glædelig jul!

Kh.
Bella

DIY -- materialer: stjernestrimler, karton, tape, dobbeltklæbende tape, saks, nål og tråd samt e-bog med vejledning.

2 kommentarer:

  1. Hvor er de fine! Dejlig farvekombination af de forskellige stjerner.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Sine! Tak skal du ha'. Jeg håber, at du har haft nogle gode juledage! Kh. Bella

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...