torsdag den 9. januar 2014

Kusine Dorthes mixkæde...


Kusine Dorthe har et mindre udvalg af mine perlekæder liggende, for det tilfældes skyld at nogen i hendes nabolag måtte få brug for en perlekæde :-)  Vi har ved en tidligere lejlighed talt om, at udvalget er en smule fersk, og at det kunne peppes op med nogle mere farvestrålende perlekæder.  Jeg havde derfor taget en hel del perlestringe med mixkæder med hjem til jul.  Dem kiggede vi på den ene eftermiddag i julen.



Udover at Dorthe fik valgt en samling af ferskvandsperlestringe i flotte mix, som supplement til det eksisterende udvalg af perlekæder, så forelskede hun sig også i en kæde til sig selv :-)  Den har jeg nu syet.  En skøn mixkæde af ferskvandsperler med designperler i form af knapper/mønter og blomster i grønne, oliven og mocca nuancer samt bittesmå rosa mellemperler.  Låsen er en forgyldt magnetkuglelås.  Jeg ved, at hun bliver glad for perlekæden, for den er rigtig god i farverne til hende :-)





Det gode ved at Dorthe har suppleret hjemmeudvalget med mixperlestringe er, at så har jeg en god grund til at lave nogle flere mixkæder, som jeg selv kan vise frem :-)  Ren win-win! :-)

Kh. 
Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...