onsdag den 22. januar 2014

Når man ikke er en hækle-ørn, men gerne vil være det...

Ja, så må man øve sig!  Så det gør jeg ud fra devisen om, at øvelse gør mester :-)  Som selvlært hækle-nybegynner, har jeg brug for at få teknik på plads og mange kilometer garn mellem hænderne for at perfektionere min hækling.  Blandt andet skal min hæklefasthed være mere stabil, så jeg øver.


Sidste år ved denne tid fik jeg Melanie til at vise mig, hvordan man laver granny-firkanter -- primært hvordan man starter.  Siden har jeg nærstuderet Karen Klarbæks fine vejledning.  For nylig fik jeg Lene til at vise mig, hvordan man kommer videre, når man ikke vil skifte farve i sine firkanter -- det øver jeg lige nu :-)   
 


Den næste slags firkanter jeg giver mig i kast med, tror jeg skal være dem, som Jeannette med bloggen Lutter idyl har lavet en meget pædagogisk og udførlig vejledning til :-) 
 
Kh.
Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...