tirsdag den 14. januar 2014

Nye perleplader...


Sille har lavet nye perleplader til mig -- to små, fine ugler! Hun er meget flink til at forkæle mig med perleplader, og hun er dygtig til at lave dem (her er cupcaken og juleperlepladerne, som jeg har fået tidligere).

Uglerne skal også op at hænge i et af vinduerne på mit arbejdsværelse.  Men til at starte med har de fået plads på lærkegrenene, som står og pynter her på arbejdsværelset.


Nu vil jeg gå i tænkeboks mht. hvad jeg kan forkæle Sille med :-)

Ud fra devisen "behandl andre, som du selv vil behandles", så kan det være en god idé at forkæle nogen, hvis du selv trænger til at blive forkælet :-)  Her udover er det skønt, at forkæle andre :-)

Bare vent, Sille -- du hører snart fra mig!

Kh.
Bella 

2 kommentarer:

  1. Hvor er du sød Bella - du er verdens bedste tante:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nu ret nemt med sådan en sød og taknemlig niece!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...