torsdag den 6. februar 2014

Armbånd med glasperler samt øreringe...

 
Da jeg fornylig var på jagt i mine gemmer efter matchende perler til svigermors øreringe, fandt jeg en pose med skønne glasperler med blomster på, som jeg havde glemt alt om, at jeg havde.  Dem har jeg købt engang for længe siden hos ANKU, som jeg tidligere varmt har anbefalet.  

Jeg har lavet et fint lille armbånd til Sille af perlerne, som tak for de flotte perlepladeugler ... og så lige et par øreringevedhæng til hendes mor, Louise.  Nu kan de to unge damer pynte sig :-)


Ha' en skøn dag!

Kh.
Bella  


PS. Mht. armbåndet, så har jeg trukket glasperler på snoren i passende længde, slået en knude og trukket knuden ind i en perle.
 
 
DIY -- materialer: 
Armbånd til Sille (snart 7 år): perler, klar smykke-elastik og saks.
Øreringe til Louise: perler, perlestave, bidtang, rundnæsetang, fladnæsetang, spidstang samt creoler.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...