lørdag den 1. februar 2014

Blomsterkavalkade #3...

Sikke en arbejdsuge.  Den har været intens, og en smule bøvlet med den al sne, som har givet nogle forsinkelser på flyrejserne.  Bloggen har været lidt stille på den bekostning.  Men jeg går og pusler med tanken om, hvordan man kan lave "diamanter" i ståltråd til ophæng.  Det håber jeg at få tid til at prøve af i løbet af weekenden :-)  Nu vil jeg i stedet følge op på blomsterkavalkaden med billedspam af blomster fra min svigermors have.  I august og september sidste år var det specialt roser, som vi havde fornøjelse af (se evt. også indledningen på sæsonen samt del 1 og del 2 :-))

Kig med...


Et par rosengrene på mødebordet på arbejdsværelset.

Hvide roser på spisebordet i køkken-alrummet.

To fine buketter på sofabordet.

En enkelt rose på reolen.

Endnu en enkelt rose -- denne gange på hylden i køkkenet.


Rosengrene på spisebordet i køkken-alrummet. 

En stor buket i vinduet på arbejdsværelset -- og den husker jeg specielt, for den duftede vidunderligt!

Et par hvide roser på bordet i entreen.


Et stilleben af roser på mødebordet i arbejdsværelset.



Langstilkede roser på spisebordet i køkken-alrummet.

En stor buket røde roser på køkkenbordet.


... og til sidst en fin buket på natbordet i det store gæsteværelse.

Som sagt, det har været en fornøjelse at nyde dem alle :-).

Nu håber jeg, at du vil nyde weekenden!

Kh.
Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...