torsdag den 27. februar 2014

En idébog...


Jeg har fået denne smukke notesbog af en kollega.  Jeg ved godt hvor den stammer fra, nemlig fra universitetsboghandlen på KUA2, hvor vi sammen har stået og beundret de mange forskellige smukke mønstre og størrelser af bøger.  Men den dag vi kiggede, blev det ved kiggeriet, så hun må være vendt tilbage :-)

Min bog har en rigtig fin størrelse, den måler 12,5 x 17 cm, den passer lige i tasken og frakkelommen, og den fylder ikke for meget på køkkenbordet, arbejdsbordet eller natbordet,  eller blandt krea-halløj --  med andre ord, alle de steder hvor jeg får gode idéer af alverdens slags (det være sig forskning, undervisning, krea og idéer til blogindlæg).

Den er endnu fin og blank ... men det vil ikke vare ved, når man som jeg har et hoved der sprudler med idéer :-)


Den bog vil ende med at være en guldgrube værd ... I hvert fald for mig :-)  Det bedste er, at have gode idéer på lager :-)  OK, det allerbedste ville være, at have tid til at prøve dem af (alle sammen).  Altså, hvis jeg vinder i lotto... :-)

Kh.
Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...