fredag den 12. september 2014

Nyt bånd på Lenes perlekæde...


Lene havde sin perlekæde med bånd med den anden dag.  Og min første tanke, da hun tog den frem var, at nu var den vel ikke gået i stykker igen. 
 
Det var den heldigvis ikke!

Nej, hun ville høre, om jeg ville sætte et andet bånd på kæden.  Hun ville gerne have det grå-og-rosa-favede bånd erstattet med det sorte med hvide midterstriber.  

Det vil jeg gerne :-)

Men jeg har endnu ikke fået det gjort, for jeg ved nemlig hvor drilsk det sorte bånd er.  Båndet er meget glat og skrider let, så jeg skal lige tage mig sammen :-)  

Men det har fået mig til at tænke på, at det kunne være smart, at kunne skifte bånd på perlekæden ved bare at hægte/klikke båndet af og på ... Men hvordan, så det også ser pænt ud?
 
Jeg tager gerne imod forslag :-)
 
Kh.
Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...