onsdag den 15. oktober 2014

Sølvfingerringe med perler...


Jeg har begået en lille serie af fingerringe i sølv med ferskvandsperler.  

Det var nu ellers ikke meningen :-)

Til at starte med var det bare planen, at jeg ville lave fingerringen med kæden, for jeg havde netop set en kædefingerring fra Lola's Love, som blev ved med at rumstere i mit hoved.  

Men da jeg kom i gang, blev det til disse tre :-)



Jeg synes, at designperler i knap-møntform var mere oplagte til fingerringe.  Den store perle i ringen med kæden måler 1,7 cm i diameter, den hvide måler 1,2 cm i diameter og den grønne måler 1 cm i diameter.  Hullet i den grønne perle er så stort at sølvtrådens ender sidder i spænd inde i perlen, og jeg har ikke brugt lim.

Jeg brugte de materialer, som jeg havde: lidt ferskvandsperler, sølvkæde, sølvtråd (0,5 cm), bidtang og rundtang. 
 

Det er det hele :-)


Kh.
Bella

2 kommentarer:

  1. Hvor er de smukke, er især vild med den grønne, ville ønske jeg havde evner i den retning.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Mie -- det er nu ikke særligt svært, så prøv at gi' dig i kast :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...