fredag den 19. december 2014

En genganger...


Denne perlekæde er i dag blevet givet til en glad modtager.  Det er samme slags ferskvandsperler, som den perlekæde jeg syede til min mor til hendes fødselsdag i år.  Skønne linseperler som er 1,1 cm i diameter og 0,5 cm tykke, i tre farver: gylden-orange, mokka og sølvgrå.

Denne gang har jeg monteret perlekæden med dupsko, for modtageren har flere smykkelåse, som hun kan bruge.  Og ellers er perlekæden syet op på almindelig perletråd med knude mellem hver perle.  Helt klassisk.  Perlekæden er 45 cm lang.

Hvis du tænker over, hvad der blev af mit forslag med bruge små mellemperler i en perlekæde med linseformede perler (som jeg nævnte i forbindelse med indlægget om min mors perlekæde), så er jeg ikke kommet så meget videre.  Men jeg har nu fundet de to strenge frem, som jeg havde i tankerne ... dem vil jeg gøre forsøget med -- stay tunet :-)


Kh.
Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...