fredag den 13. marts 2015

Ny perlekæde med bånd...


Jeg fortalte tidligere, at Lene vil forkæle en god kollega med en perlekæde med bånd.  Valget faldt på denne flotte kombination, som jeg syede i weekenden, og Lene skal forære i dag.



Henholdsvis perler og bånd er hver ca. 40 cm.  Perlekæden er syet med knude mellem hver perle på almindelig perletråd slået af tre tråde.  Båndet er syet på mellemleddet i hånden.  Det er ikke mig har mikset kombinationen af ferskvandsperlerne, de var sådan på perlestrengen.  Jeg er heller ikke sikker på, at jeg ville have tænkt på at lade den lavendel-rosa indgå, som jeg synes gør denne perlestreng specielt vellykket.  Mellemleddet har jeg formet af ringe (se evt. her og her).  

Jeg har stadig ikke haft held til at finde hofteholderhægter i metal -- ved du, hvor jeg kan finde dem?  

Med dem ville perlekæden blive meget mere fleksibel, og man ville kunne skifte bånd og kæder alt efter humør, og det ville være smart! :-)   
  

Kh. og god weekend,
Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...