lørdag den 11. april 2015

Ullarød(2) is back in town...


Så er jeg i gang med slumretæppet igen :-)

Jeg har manglet den Ullarøde farve siden sidst i november (2014), fordi den ikke var på lager hos Garnudsalg.  Da den så kom på lager, og blev navngivet Ullarød(2) blev jeg bekymret for, om den nye indfarvning ramte den tidligere indfarvning af Ullarød.  Men det havde jeg ikke behøvet at være :-)

Det er snarere i dette indlæg, at farven på ingen måde ligner sig selv, men jeg er altså ikke den der klager over smukt solskinsvejr :-)

I flere måneder har køkkenbordet været noget nær det eneste sted, hvor jeg kunne finde lys nok til at tage blogbilleder.  Så det er med andre ord et luksusproblem :-)

Men tag og kig forbi Garnudsalg, og du vil se at Ullarød har en smuk varm rustrød farve.



Kh.
Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...