søndag den 7. juni 2015

Stribede sten...


Jeg har tegnet på sten -- den nemme, hurtige udgave, hvor alle kan være med :-)


Jeg har grebet en god håndfuld sten fra sommerhusturen, vasket dem, tegnet rundt langs hver enkelt sten for at markere top og bund, tapet op der hvor striben skulle være, og tegnet striben med sort posca-tusch.  Bagefter lakerede jeg stenene. 


Stenene pynter i krukken ved hoveddøren indtil jeg får tid til at køre på planteskole og seriøst opdatere krukken, men det er altså ikke lige nu.


Inspirationen til sten-striber har jeg herfra.

Ha' en skøn søndag!

/Bella

3 kommentarer:

  1. Fine sten, og smart ide at bruge dem til en krukke. Pynter meget :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Elena! Det er jo ikke altid, at der skal så meget til for at skabe lidt fornyelse :-)

      Slet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...