onsdag den 12. august 2015

Bella på tur...


Taget i betragtning af, hvor ofte jeg er på tjenesterejse, er jeg ikke særlig god til at underholde med "Bella på tur".  Måske fordi det ikke altid er så underholdende(?).

Men da jeg forleden ville rydde op i billederne på min iPad, faldt jeg over disse billeder fra en rejse først på sommeren.  Der var jeg nemlig i Skotland.  Rejsen var fagligt meget tilfredsstillende.  Mens vejret var gråt, koldt og regnfuldt.  Her er udsigten fra mit hotelværelse ud over byens tage. 

Men turen var også på sin vis en ret underholdende oplevelse :-)
Specielt bagefter :-)

For jeg havde fået et kæmpe værelse, som jeg først gennemskuede, da jeg så badeværelset.

Jeg havde nemlig fået et handicapværelse.

Og på sådan ét skal man ikke døje med bruseforhæng der klæber, for der er god plads :-)

Og det kan godt være, at det brusehoved ikke ser ud af noget særligt, men det kunne levere rigelige mængder af (blødt) vand :-)


Toilettet var ret højt, og vasken ret lav ... og der var direkte telefonforbindelse til receptionen -- skal jeg hilse og sige :-)



Så nu har jeg også prøvet det :-)

/Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...