tirsdag den 15. september 2015

Hæklet serviet til brødbakken...



Den gamle brødbakke var slidt op, og den nye skulle tages i brug.

Den var jeg forøvrigt så heldig, at vinde i mandelgave for et par år siden -- og nej-nej, jeg hovere ikke :-)  Jeg glæder mig bare over mit usandsynlige held taget i betragtning, at min svigerfar traditionen tro, snyder med mandlen :-)   Men det er en helt anden historie :-)

For at den nye bakke bedre kan holde på brødet, og i særdeleshed krummerne, så har jeg hæklet en serviet til den.


Det er ikke en avanceret serviet -- bare en forstørret udgave af en bedstemor-firkant -- men ret elegant i al sin enkelhed.

Jeg er tilfreds, og den passer perfekt :-)

Desuden var det lige sådan et projekt, som jeg havde brug for.  Det var nemlig både hyggeligt, overskueligt og afstressende at lave. 

Og det betyder også, at jeg kan strege en opgave på min to-do-liste.

Ta-daae :-)

/Bella

4 kommentarer:

  1. Hvor er den fin - enkel og stilren-:)

    SvarSlet
  2. Pæn og stilren brødserviet

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, hvor bliver jeg glad for sådan et fint kompliment :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...