søndag den 27. september 2015

Karen Hørmann-bog og -øreringe...


Jeg har holdt fri denne weekend, og det var nok meget godt, for jeg var ikke til så meget andet.  Gassen var gået af mig.

Jeg har derfor hygget mig med, at læse denne bog af Karen Hørmann om lodning af smykker.  Bogen, og øreringene i sølv på bogen, som Karen Hørmann har lavet, købte jeg til uge 33-udstillingen.



Jeg har også hygget mig med, at tage hul på læsningen af den sidste Salander-roman.  Jeg har lånt den af min nabo.
  

Lige da den udkom spurgte han, om jeg ville låne den, og da takkede jeg nej.  For jeg kunne ikke tåle, at ha' sådan en fristelsen liggende, når jeg havde så travlt arbejdsmæssigt.  Tænk hvis jeg faldt i, og ikke nåede den sidste deadline.  

Med sådan en bog er det lidt ligesom med en skål med chips, har man først smagt, bliver man ved til skålen er tom ... :-)  Jeg gør i hvert fald :-) 

Nu læser jeg med god samvittighed :-)

God søndag aften!

/Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...