fredag den 18. september 2015

Vinterpiger...


"Ludobrikkerne" er blevet færdige, og er blevet til vinterpiger til min mors troldegren.

Jeg forestiller mig, at det vil se flot ud, at blive budt velkommen af sådan en skare af vinterpiger med røde halstørklæder -- piger, der er klare til gå efteråret og vinteren i møde :-) 

Min mor skal ha' vinterpigerne som en del af sin fødselsdagsgave, men den primære gave må hun vente med at få, til vi ses, for den tør jeg ikke overlade til Post Danmark. 


Jeg venter med, at løfte sløret for min inspirationskilde, da jeg har planer om, at bruge inspirationskilden til adventskalenderen :-)


/Bella

6 kommentarer:

  1. Hvor er de søde.

    Kh. Linette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha' -- jeg synes også, at de er blevet ret fine. Kh. Bella

      Slet
  2. Hvor er de bare fine! Sikke en fantastisk idé til sød. smuk og en lidt anderledes (på den aller-fedeste måde) type pynt :-)))

    SvarSlet
  3. Ja, de er nemlig fine og anerledes, og så var de rigtig sjove at lave :-)

    SvarSlet
  4. Hvor er de skønne.. :) lige til at komme i godt humør af... :)

    joan / wooz.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) ja, sådan nogle glade piger kommer i godt humør af :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...