torsdag den 3. december 2015

Engle af pasta...


Da Jette var på perlebesøg, forkælede hun med en dåse med hjemmebagte vaniljekranse -- som smager vidunderlige -- og de sødeste små engle lavet af pasta :-)

Jeg har aldrig set engle lavet af pasta før.  Har aldrig tænkt på, at de kunne laves.  Så jeg har selvfølgelig siden været nødt til at Google dem -- og lad mig sige det som det er, der findes et utal af varianter :-)

Så ikke nok med et dejligt besøg, forkælelse med hjemmelavede gaver, så også introduktion til en ny slags julepynt -- win, win og win :-)

Jeg har hængt englene -- både Jettes og Louises -- på et par troldegrene i entreen.


Det er en fin velkomst at få :-)

/Bella

5 kommentarer:

  1. Sådan nogle har mine unger lavet engang i sfoen, men i en lidt mere...øhhh, skal vi kalde det rustik børneversion...De er såmænd søde, men dine er nu noget mere elegante og poetiske i udtrykket.

    SvarSlet
  2. Ja, Jettes er på ingen måde rustikke, men netop elegante og poetiske :-). Ja, selvfølgelig bliver de også lavet i sfo'en, for det er jo børnevenlige og billige materialer. Og altså, det rustikke look kan jo også ha' sin charme :-). Og det gode ved julepynt er jo, at det pakkes væk efter julen :-)

    SvarSlet
  3. Åh ja, dem har jeg også lavet med børnene engang. Havde helt glemt dem, men de er da egentlig så fine. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er også sjovt, som man kan glemme, hvad man tidligere har lavet af pynt. Det kan være, at de skal ha' en chance igen? :-) Jeg kunne forstå på Jette, som har lavet mine, at de er lavet ad flere omgange. Først limes de sammen, så males de (to gange), så tegnes hovedet og det monteres og afslutningsvis guldglimmer på vingerne...men det ved du selvfølgelig alt om :-)

      Slet
  4. Åh ja, dem har jeg også lavet med børnene engang. Havde helt glemt dem, men de er da egentlig så fine. :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...