mandag den 7. december 2015

Koglenisser fra Louise i adventsgave...


Louise forkælede med koglenisser i adventsgave i går.  Så nu er 3 fine koglenisser flyttet ind hos os :-)

Som en krølle på historien, så kan jeg fortælle, at koglerne er dem som min mor og jeg samlede sidste sommer.  

Da Louise og jeg var i Fredercia til messe, spurgte hun og jeg havde flere kogler tilbage -- svaret er masser (som i rigtig mange!).  Så hun fik en posefuld, uden at jeg vidste, hvad hun skulle bruge dem til.  

Det ved jeg nu :-)

Jeg tror egentlig, at jeg forestillede mig, at hun skulle bruge dem til juledekorationer, fordi hun hvert år samler familien og laver juledekorationer.  Det har hun også gjort i år, og hun og min svigermor har hver lavet to juledekorationer til mig, så nu er vi veludstyret med juledekorationer herhjemme :-)  Det er en kæmpe luksus! :-)

Tak Louise og Jane!

/Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...