mandag den 21. december 2015

Lysestager drejet i træ...


I går fik jeg lysestager i adventsgave af Louise -- som hun vel og mærke selv har drejet i træ!!!

De er ret smarte, for det er kombi-stager.  Begge stager kan bruges til enten fyrfadslys eller stearinlys. 
Jeg ser allerede for mig hvordan fyrfadslys pyntet med maskingtape, vil komme til deres ret i disse stager :-)


Tak, Louise! :-) 

/Bella

Ps. Anders og jeg giver også hinanden adventsgaver, og i går fik jeg denne bog af ham:


Forsiden-idéen mindede mig straks om Karins krans, som også er bundet på en renseribøjle.
Inden i bogen, sammen med mange andre gode ideer, ses tøjklemme-pompon-engle, som jeg selvfølgelig også selv bliver nødt til at prøve at lave :-) 
 
 

  
Så vinterpigerne kan få selskab :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...