søndag den 14. februar 2016

Flere Valentine's day hjerter...


Grenene, hvor fastelavnskronerne hang, har fået lov til at blive stående, fordi de nu rent faktisk er ved at springe ud, og det skal nydes :-)

Jeg har pyntet dem med små foldede hjerter i anledningen af Valentine's day.  


Desuden fejrer jeg også, at mine små niecer har fødselsdag.  Rebecca har fødselsdag i dag, og Sille har på fredag -- de er selvfølgelig ikke små (sikke noget vrøvl at skrive!), der er skam tale om selvbevidste unge damer, der begge bliver 9 år :-) <3

Nå, men tilbage til hjerterne, for her kan alle være med -- find vejledningen her -- de er super-nemme -- og ha' god fornøjelse! 

/Bella

Ps. Jeg har samlet mine hjerter med dobbeltklæbende tape i stedet for at lime dem.  Det er nemmere, hurtigere og mindre klistret :-) 

2 kommentarer:

  1. De er godt nok fine. Du er bare god til det der folderi. Jeg har ikke altid tålmodigheden, men måske jeg skulle give det en chance.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Karin :-)
      De er altså virkelig nemme, og kræver slet ikke tålmodighed -- de fortjener en chance :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...