søndag den 21. februar 2016

Kusinehårbøjler...


Vi var til Silles 9 års fødselsdag i fredags.  Hun havde allerede fået sin fødselsdagsgave som del af sin julegave, men jeg syntes ikke, at vi skulle komme helt tomhændet.  Jeg syede derfor en ny hårbøjle til hende, fordi hun havde fortalt mig, at hun ønskede sig en ny :-)

Jeg har brugt pink skråbånd med hvide prikker fra Stof 2000.  Den hvide plastik hårbøjle er fra Grafical, og er 10 mm bred.


Jeg fæstner skråbåndet ved at sætte det på med dobbeltklæbende tape på hårbøjlens inder- og yderside.  Herefter folder jeg båndet rundt om hårbøjlen, og syer det fast med små, fine sting.  

Jeg har tidligere beskrevet, hvordan jeg gør i bl.a. dette indlæg, og her taler jeg varmt for den nemme brug af skråbånd.

Jeg syede også en hårbøjle til Silles lille kusine Isabella, som jeg vidste også ville komme til fødselsdagsfesten :-)  

(Det er Isabella, som jeg hæklede babytæppe til i dåbsgave for knapt tre år siden).


Så nu har Sille og Isabella kusinehårbøjler :-)

/Bella

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tak, Susanne :-) En hårbøjle er et hyggeligt lille projekt, som det tager en lille times tid at lave :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...