fredag den 12. februar 2016

Origamihjerter til Valentine's day...

 
 

Jeg har foldet origamihjerter efter vejledning fundet hos Lisa Grue.  Jeg har foldet dem før.   

Hjerterne i mønstret origamipapir er foldet af papir der 15x10,5 cm og de røde ensfarvede hjerter er foldet af papir der måler 16x11 cm.  Det giver små hjerter der måler ca. 6-7 cm i højden og bredden.

Det er det smukkeste origamihjerte jeg kender, fordi både for- og bagside er pæn.  Derfor gør disse hjerter sig godt til ophæng (og egentlig også som julepynt, nu hvor jeg tænker over det  -- det må jeg huske :-))

Prøv at se bagsiden:



Den lille guirlande skal hænge i vinduet ved mit skrivebord på arbejdsværelset.  

De øvrige hjerter har jeg planer med til Valentine's day på søndag, hvor de som kærlig påmindelse skal overraske og glæde i en frakkelomme, i en bog og andre steder, hvor de med tiden vil blive fundet :-)  Mere skal der ikke til -- synes jeg :-)

/Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...