torsdag den 21. april 2016

Hæ-hæ, julegaveplaiden er færdig...


Ja, det er jo ikke for at prale -- og dog :-)

For julegaveplaiden er færdig :-) 

Dvs. der skal lige hæftes et par ender og den skal vaskes.  

Men selve hæklearbejdet er veloverstået.  Det er "topsejt", som haveheksen ville sige mht. at ha' en julegave klar allerede nu :-) 

Det har taget knapt 4 måneder, og man kan foranlediges til at tro, at det er min fortjeneste, fordi jeg har ført hæklenålen.  Men jeg vil hellere give hækleopskriften/mønstret æren :-)  For det går tjept :-)  

Jeg lover at følge op med lidt flere fakta om plaiden.  
Nu handler det næste hækleprojekt om, at få den grå plaid færdig, og herefter vil jeg i gang med et nyt hæklemønster :-)

/Bella

6 kommentarer:

  1. SÅDAN !!!
    Rigtig god bededagsferie:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Susanne! :-)
      Og i lige måde :-)

      Slet
  2. Svar
    1. Tak! :-) Og jeg kan jo sige i lige måde, for jeg følger dig i Drops tæppe-udfordring :-)

      Slet
  3. Den er virkelig flot - sikke nogle skønne farver!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, Anja! :-) Farverne har jeg også nydt mens jeg hæklede :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...