onsdag den 22. juni 2016

Flere foldede trekantsæsker...


Jeg har kastet mig over næste model af trekantsæsker i origamibogen.  Der er tale om samme grundmodel, som lige får et tvist, og dermed en ret stærk lukning.  Ret fin.  

Ret hyggeligt :-)


Jeg kan af gode grunde ikke vise vejledningen -- det ville ikke være fair overfor hverken forfatteren eller forlaget, men jeg kan linke til en vejledning, som er på nettet, og som udseende-mæssigt ligner denne æske, men ikke er helt så stærk i lukningen (men det kan evt. klares med kraftigt papir?) -- du finder vejledningen her.


/Bella

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tak :-) De her er måske ikke i de smukkeste papirkombinationer, for jeg øver mig, og har brug at kunne skelne æskens forskellige dele, når jeg samler dem. Men det er en god model og jeg påtænker at lave flere æsker, for de kan være søde og anderledes gaveæsker til perlekæder :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...