fredag den 10. juni 2016

Flere spinkle armbånd...


Tidligere på ugen lavede jeg en ny omgang spinkle sommerarmbånd :-)




Både Gitte og Christinas armbånd trængte til nye snore ...og Malene havde mistet sit med den turkisfarvede knapperle ...og Christina havde ladet mig vide, at hun og Malene ville se smarte ud med armbånd med gule knapperler :-) ...og Ida skulle heller ikke snydes :-) ...og jeg ville også gerne forkæle Karin med et grønligt armbånd :-)

Hvilket gav mig en hyggelig stund med at nyde perler, finde snor, udtænke tænkelige kombinationer, klippe snor, binde regulérbare knuder, klippe ender af og brænde dem let med en lighter :-)

Ikke noget kæmpe-projekt, men super-super hyggeligt :-)


/Bella

6 kommentarer:

  1. Hvor er de fine - og lette til årstiden:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) Det gode ved armbåndet er, når det er lavet med den flade knapperle, at man ikke mærker at man har armbåndet på. Så jeg tager det ikke af om natten. Og snoren tørrer også hurtigt efter bad. Så udover at det er fint, er det også rart at gå med :-)

      Slet
  2. De er simpelthen så fine og smukke i deres enkle udtryk. Sikke nogle heldige tøser!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Lilly :-) Jeg er også selv ret begejstret for dem :-) Og så er det en fornøjelse at kunne forkæle de "heldige tøser" :-)

      Slet
  3. Kæreste Bella. Tusind tusind tak for det megafine armbånd. Du er bare så sød og gavmild. Blev så glad da jeg fandt det i postkassen i dag. Og sikke fin indpakning. Den har jeg åbnet forsigtigt og vil prøve at gøre dig kunsten efter. Vil blive glad hvis du vil maile mig din adresse.

    SvarSlet
    Svar
    1. Søde Karin. Jeg håbede, at du ville blive glad :-) Og det uventede kan gøre ekstra glad :-) Indpakningen er håndtrykt origamipapir fra den japanske butik i Gothersgade, og er som du ved, foldet til en lille kuvert :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...