torsdag den 30. juni 2016

Metalbakker fra Tiger...


Jeg har gjort et mindre kup, som måske også kan inspirere dig? :-)

Jeg var i Tigerbutikken tidligere på ugen, og der havde de en serie af lakerede metalbakker, som kan kombineres på forskellige vis eller bruges enkeltvis -- og i mange forskellige farver.  Den grønne og den gule bakke passer også i den turkis bakke.

Min plan er at bruge dem på badeværelset til fingerringe og øreringe.  Men bakkerne er slet ikke nået ud på badeværelset endnu :-)  Lige nu pynter de på arbejdsværelset i et mindre stilleben.

De var ikke alle sammen lakeret lige pænt, så jeg tog mig tid til at kigge stakkene igennem, og vælge dem jeg gerne ville ha'.  Jeg købte i alt 4 bakker, som løb op i den forrygende sum af 70 kr :-)  Den store kostede 30 kr. og jeg har allerede fortrudt, at jeg ikke købte to af dem, for den gør sig også godt som underbakke til kubusstagen.


Nå, men det var bare det jeg ville sige... :-) 

/Bella

2 kommentarer:

  1. Og så blev det igen tydeligt, at jeg bor et forkert sted - med mere end 50 km til nærmeste Tiger-butik:-(
    De er da så fine og passer farverne ikke, kan de jo altid lakeres:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de er nemlig ret fine :-)
      Men jeg kan fortælle, at jeg også må køre lidt for at komme til en Tigerbutik. Men jeg var så heldig at ha' et ærinde i nabobutikken i mandags, og så var det jo oplagt lige at slå et smut forbi :-)
      God ide, at man også selv kan male dem, det havde jeg ikke tænkt på -- tak :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...