søndag den 26. juni 2016

Uro med svaler i papir -- succes i forsøg #2...


Svalerne som jeg klippede tidligere, skulle samles i en uro. Så jeg foldede midte og vinger, og udtænkte snedigt balancepunkt i forhold til om svalen skulle flyve op eller ned.  Jeg satte en bjælde i enden for at give uroen lidt tyngde...

...da jeg havde sat fire stk. på snor tænkte jeg, at jeg heller lige måtte checke, at svalerne nu også "fløj" op og ned som planlagt.

Men det gjorde de ikke.  Suk!


Så lagde jeg dem på køl -- ikke bogstavligt!

Forsøg nr. 2 gik meget bedre :-)


Ikke noget folderi -- bare den skarpe profil af svalen -- og det virker smadder-flot :-)


Denne uro vil jeg gi' til Helle i morgen, når hun skal ordne min skulder (nu faktisk skuldre).  Hun masserer, stikker nåle og gi'r mig zoneterapi.  Jeg tror, at det hjælper :-)  Jeg glæder mig i hvert fald hver uge, det er skønt at blive nusset, og vi snakker, som var vi betalt for det :-)  Hæ, det er hyggeligt!

Og jeg tror, at hun vil blive glad for uroen :-)

/Bella

9 kommentarer:

  1. Den er virkelig blevet flot! Den skal nok bringe glæde - og god fornøjelse i morgen. Håber det giver lindring og velbehag :-) KH Lilly

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Lilly! Ja, jeg er sikker på at Helle bliver glad :-) I ny og næ er vi alle nødt til at stoppe op og mærke efter. Det gælder i alle livets relationer. Jeg ved, at det lyder stort. Men det er jordnært, og denne gang gjaldt det mig selv og min egen krop. Og mødet med Helle er virkelig, som du skriver, både lindring, velbehag og fornøjelse! :-)
      Kh. Bella

      Slet
  2. Svar
    1. Tak skal du ha'. Jeg lovede at vise resultatet. Og egentlig også det knapt så gode resultat :-)

      Slet
  3. Hvor er de blevet flotte!!
    Hvordan fik du dem til at flyve så fint på sidste billede?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Susanne :-)
      Prøv at dobbelklikke på billede nr. 3, så det forstørres, så kan du sikkert se, at jeg har prikket tre huller på lige linje i den retning, som svalen skulle "flyve". Dels for at give retning og dels for at kunne sy et par ekstra omgange på hver svale, så de holder deres plads på snoren. Giver det mening?

      Slet
    2. Jeg har prikket hullerne med en nål.

      Slet
    3. Tak for svar - det giver så meget mening!
      Håber at få mine op i weekenden, og de må gerne flyve som dine - det ser smadder godt ud:-)

      Slet
    4. Selv tak :-)
      Det vil jeg glæde mig til at se :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...