søndag den 28. august 2016

Babytæppe til Isabellas lillesøster...


Som jeg nævnte i et afsluttende psst i indlægget om stiklingerne, så er jeg gået i gang med et nyt babytæppe.  Babytæppet er til Isabellas lillesøster i dåbsgave.  Det kan jeg sagtens nævne, for Isabella fik ét i dåbsgave, og det er derfor ikke nogen overraskelse.



Garnet er dels rester fra tidligere tæppeprojekter og dels udsalgsgarn som jeg købte, da Louise og jeg var på udsalg i Garnudsalg først på sommeren.  

Jeg hækler på nål 3, men måtte slå op på nål 6, for at få det til at passe.  Hvilket faktisk er en nål større, end da jeg lavede hæklediagrammet, så det har jeg måtte korrigere.

På billedet nedenfor er jeg nået lidt længere :-)


/Bella

4 kommentarer:

  1. Hvor er det bare smukt; virkelig smukke farvekombinationer og håndarbejde! :-) Må klart bringe stor glæde hos modtager!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Lilly! Jeg håber også, at det vækker glæde :-)

      Slet
  2. Hvor er det nogle fine farver sammen!
    Modtageren eller nok især forældrene kan godt glæde sig-:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, Susanne. Jeg var selv spændt på hvordan farverne ville fungere sammen :-)
      Jeg håber også at forældrene bliver glade :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...