mandag den 29. august 2016

Nye øreringevedhæng...


Jeg har haft smykketængerne fremme og lavet nye øreringevedhæng.  Det var egentlig fordi at Lene ønsker sig nye øreringevedhæng med røde ferskvandsperler, men netop flotte, røde perler er meget vanskelige at finde.  Så jeg kiggede perleskufferne igennem, for at se hvad jeg havde.  Jeg fandt nogle røde, men ingen der kan bruges som et par, hvilket er yderligere en udfordring.  

Jeg fandt dog disse perler, som blev til øreringevedhæng til mig :-)

Undskyld, Lene -- du skal også nok få nogle, jeg har ikke opgivet jagten på røde perler :-)

/Bella

4 kommentarer:

  1. Hvor er de smukke, Bella - godt med lidt selvforkælelse; selvom intentionerne jo var gode nok mht. Lene ;-) Mon ikke din jagt på røde perler (minder mig om Jagten På Røde Oktober...hahah! Anyway...) snart giver pote!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Lilly! Ja, selvforkælelse skal ikke undervurderes og enhver anledning bør benyttes :-)
      Hæ-hæ, det kan være, at det bliver til "jagten på røde perler i oktober", for selvfølgelig skal Lene ikke snydes :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...