tirsdag den 11. april 2017

Arvingerne-trøje...


Det er måske ikke til at se det, hvis man ikke lige ved det, men det her er trøjen fra TV-serien "Arvingerne", som Trine Dyrholm (som karakteren Gro) har på (i aller første sæson, tror jeg).  

Altså, det er her min!  Den er tyk og lækker i en smuk mørkeblå farve.  En lokal, ældre dame har strikket den til mig :-)

Her ligger den til tørre på gulvet efter vask, og venter på at jeg kan tage den i brug.  Hvis forudsigelsen om påskevejret holder, så er det nok denne trøje jeg skal bo i, i påsken :-)  

/Bella

4 kommentarer:

  1. Jeg tror desværre, du får ret: det er den helt rigtige sweater til påskedagene😥
    Men så er det godt, at det er så flot en trøje😍

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeps, det er en flot trøje og superlækker at ha' på, og på en måde kompenserer det for vejret, som jeg er enig i, vi alle hellere vil ha' skal være lunt, skønt og med masser af solskin.

      Slet
  2. Skøn trøje. Hvor er du heldig at finde en person som har villet strikke den til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja :-) den er skøn :-) Og ja, det var faktisk ret heldigt, og det var et helt tilfælde at jeg fik kendskab til denne søde dame, som gladeligt strikker, og med alle de projekter jeg har læsset på min mor, kan jeg dårligt bede hende om mer (lige nu :-))

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...