søndag den 24. september 2017

Babytæppet er færdigt...


Nu hvor jeg er tilbage i udkantsdanmark (dvs. Oslo 😀), er jeg også blevet færdigt med det råhvide babytæppe i silke og merinould.  

Hvilket ikke er et øjeblik for tidligt, for den lille Luna-pige er kommet til verdenen!  Før tid!  I hvert fald før tæppet var færdigt, som jeg havde planlagt færdigt til i begyndelsen af oktober.  

Tæppet kommer med hjem næste gang turen går til DK, hvor det vil blive vasket og afleveret til Lunas mormor 😍

/Bella

2 kommentarer:

  1. Åh, hvor er det bare yndigt! Er det svært at hækle, og hvor har du mønster fra? Gad godt det var mig, der var babyen ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, søde Malin!
      Nej, mønstret er ikke svært at hælke. Jeg fulgte diagrammet. Til gengæld kunne jeg ikke få mellemstykket med fastmasker til at passe. Så det opgav jeg. Opskriften er fra Familiejournalen, men jeg har ikke kunne finde opskriften på nettet. Hvis du er interesseret kan jeg sende den til dig, men så vil jeg bede dig sende mig en email (mail.til.bella@gmail.com). God weekend, Malin! Knus, Bella

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...