søndag den 3. marts 2013

Fyrfadslys pyntet med maskingtape…


Som mange andre har jeg også forelsket mig i maskingtapens fine mønstre og farver.  Jeg er specielt glad for en bred blå med farvestrålende geometriske mønstre.  Den har jeg brugt til at hænge plakater på med på mit arbejde, og til at pynte gaver og kort ... og nu fyrfadslys :-)


Den brede tape passer helt perfekt på et fyrfadslys med 8 timers brændetid :-)



Da jeg først kom i gang, kom tre overskydende røde fyrfadslys også under kærlig behandling :-)


Jeg tror, at jeg vil bruge den kommende påske, som en kærkommen anledning til at tage flere fyrfadslys under kærlig maskingtape-behandling … :-)

Måske det også er noget for dig?  I så fald: God fornøjelse!

Kh.
Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...