tirsdag den 23. april 2013

Blomsterpinde med strandskaller og sten…


Jeg viste romantiske blomsterpinde den anden dag, men dem her i en enklere stil (og meget nemmere at lave :-)), passer faktisk bedre i stilen herhjemme hos os.  Da vi bor tæt ved havet, er det oplagt med sten og strandskaller. 

Mine strandskaller havde allerede hul slebet af vandet, og den lille sten er også fundet med hul i.  Til stenen har jeg brugt tynd lædersnor, og skallerne har jeg bundet op med kobbertråd.  Jeg synes selv, at de er ret vellykkede :-)


Du kan måske bruge idéen med blomsterpinde som pynt i sommerhuset, eller lave dem som et skønt minde om ferie ved vandet?

God fornøjelse!

Kh.
Bella


Materialer: metaltråd, strandskaller, sten, lædersnor og tænger (bidtang, rundnæsetænger, fladnæsetang).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...