mandag den 24. juni 2013

Den japanske butik…


… i Gothersgade nr. 17 (Kbh.) har også origamipapir, og jeg har lige forsynet mig :-) 

Efter at have prøvet at folde med ægte origamipapir, så er almindeligt papir bare ikke længere det samme til den type projekter.  (Hrmm, det lyder lidt papir-snobbet, men sådan er det ikke ment.  Det handler om begejstring for godt papir :-))

Jeg har bl.a. købt luksus-origamipapir: håndlavet papir med op til 5 farvetryk.  Det var ikke helt billigt, men hvor er det flot.  Jeg har også købt billigere typer – og har allerede et projekt i tankerne :-)



Hav en dejlig aften!

Kh.
Bella

2 kommentarer:

  1. Ih, det er en fantastisk butik. Jeg bor i Aalborg og kom forbi denne butik af en ren tilfældighed når jeg var der på et weekendophold med min søster. Jeg stoppede op, da jeg ikke kunne stå for de smukke skåle i vinduet. Jeg fik også én med hjem. Ved du, om hun har en netbutik?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er en helt fantastisk butik, og så lille bitte, at man næsten er bange for at vælte noget :-) Jeg har indtil videre kun købt papir og spisepinde der, for jeg er bange for, at hvis jeg starter på skåle, så må jeg eje flere og flere og flere... :-) Jeg tror desværre ikke, at hun har en netbutik. Så hovedstaden må besøges :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...