mandag den 26. august 2013

Flere musselmalet ringe...



NB! Dette indlæg er redigeret efter krav fra Royal Copenhagen's advokater.  Billeder af fingerringe med mussel-inspireret mønster er fjernet.  For uddybning læs evt. dette blogindlæg.


Produktionen af musselmalet ringe i krympeplast fortsætter selvom, at jeg ikke helt ved, hvad jeg skal med alle de ringe, men de er bare hyggelige at lave :-)


Denne gang har jeg også tegnet blomster, som kan pynte i øreringe.
Når sandheden skal frem, så er jeg overrasket over, hvor små de rent faktisk blev, for jeg havde forestillet mig, at jeg skulle bruge dem som gavepynt, når jeg pakker gaver ind i mussel-papir fra Bahne.

Til illustration kan du se, hvor stor blomsten er som udgangspunkt -- til sammenligning måler creol-øreringene 1,5 cm. i diameter. 


Så når der siges krympeplast, så menes der krympeplast :-)

God fornøjelse!

Kh.
Bella

DIY – materialer: krympeplast, blyant, lineal, Posca-tusch, saks, bagepapir, ovn og form-dims til at forme ringen rundt om. 

2 kommentarer:

  1. Hej Bella

    Jeg var så heldig at få lidt fra dit "værksted" i julegave! En musselmalet ring og røde julestjerner. Er VILD med alt der har med disse skønne blå blomster at gøre, så ringen var lige noget for mig!
    Kigger løbende med på bloggen, og ser hvad du finder på :O)
    GODT NYTÅR.

    Med venlig hilsen

    Jane Herred Sørensen

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jane! Tak for din søde hilsen. Hvor er jeg glad for at høre, at du kunne bruge ringen og julestjernerne. Som du ved, er jeg også vild med de smukke blå blomster :-) Jeg går og overvejer at lave musselmalede øreringe i krympeplast, så kig endelig med :-) Godt nytår -- og tillykke til dig og Peter! Kh. Bella.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...