tirsdag den 1. oktober 2013

Et nyt armbånd...

Jeg har lavet mig et nyt armbånd af ferskvandsperler :-) 
 
Perlerne havde jeg tilovers -- såkaldte designperler i form af knapper/mønter og en stjerne...samt en lille buttet, blank sølvlås.
 
Og selv om det at sy et armbånd, er et hurtigt lille projekt, så havde jeg forlænget fornøjelse af at sy armbåndet.  For jeg lavede armbåndet på slum, og det blev derfor for stort, og måtte forkortes med én perle.  Men det var hurtigt gjort: klippe op, strenge op og 15 nye knuder...og armbåndet var klar :-)


Nu skal armbåndet være et fint og farverigt tilbehør i min efterårsgarderobe :-) 
 
Kh.
Bella

DIY -- materialer: ferskvandsperler, perletråd, perlenål, trådforstærker, lås, saks, spidstang og lighter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...