lørdag den 18. januar 2014

Leg med bøger...

Jeg har på sidelinjen fulgt trenden med at folde bøger, og det er altså svært ikke at lave sig rive med :-)  Prøv at Google "folding books" og se de fantastiske billeder.  Prøv også at besøg Kates blog eller Anns blog eller Kellis blog -- måske specielt Kellis blog, fordi hun transformerer sine foldede bøger til billedkunstværker til ophæng på væggen.  Super flot!  Prinsesse Suh aka Maria med bloggen Prinsesseliv har også kaster sig over bogfoldning.  

Jeg har i første omgang kastet mig over denne bog, som varmt kan anbefales!  Jeg har lånt den på biblioteket, og den handler ikke kun om bogfoldning, men giver mange idéer til, hvordan man kan bruge kasserede bøger.  






Der er masser af inspiration af hente.  På reolen på mit arbejde, har jeg nogle bøger stående der samler støv, det får en ende på mandag :-) 

Kh.
Bella

2 kommentarer:

  1. Tusind tak for linket. Jeg er kommet noget længere og glæder mig til at vise min væg frem, som jeg folder bøger til. Der er flere på min arbejdsblog: boernekultur.wordpress.com, som måske kan inspirere dig også.

    SvarSlet
  2. Velbekomme! Tak for linket til din arbejdsblog -- den glæder jeg mig til at tjekke ud :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...