lørdag den 12. april 2014

Gækkebrev...

Jeg har modtaget et gækkebrev ... og helt efter forskriften er afsenderen anonym :-)  


Men det er ikke et helt almindeligt gækkebrev, det er nemlig også en meget smuk påskeuro med Faberge-inspirerede påskeæg.
  


Mens jeg går og grubler over, hvem det mon kan være der driver gæk med mig, har jeg hængt gækkebrevsuroen op, så vi kan nyde den.  For den er da fantastisk flot! :-)


Faktisk, hvis sandheden skal frem, så har jeg allerede brugt alle mine gæt, uden at være kommet nærmere hvem afsenderen er.

Så søde betænksomme afsender, hvis du læser med her på bloggen, må du gerne give dig tilkende, så jeg kan købe et påskeæg til dig.

Mange kærlige hilsener
faster-moster-tante Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...