torsdag den 8. maj 2014

En perlekæde til Jaana...

Måske du husker, at jeg har en sød veninde-kollega, Jaana,  i Finland?  Hun fortjener at blive forkælet!  Ganske som hun er god til at forkæle mig :-)  

For et par dage siden sendte jeg denne perlekæde i hendes retning, og nu har hun kvitteret med tak og besked om, at den er nået frem :-) 


Jeg tror ikke, at Jaana synes at det er en mærkelig perlekæde. (Sådan som herren her i huset synes.  Han synes, at det er noget mærkeligt noget, at putte bånd på ægte perler.  Men sandt skal siges, han er ved at vænne sig til designet :-)).  Jaana er meget mere smykke-modig.  Jaanas søster er nemlig sølvsmed, af den mere eksperimenterende og kunstneriske slags, og Jaana har flere af hendes smykker.   

Netop som jeg håbede, blev hun glad for den blå perlekæde, fordi hun elsker blåt, og det klæder hende så godt :-) 

Kh.
Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...