tirsdag den 20. maj 2014

Nyt iPad-cover...


Jeg har på ny opfrisket mit iPad-cover med et stort tekstilklistermærke!  Det er super-enkelt, smadder-flot og det holder.

Tidligere på året gav jeg coveret på min iPad en make-over (beskrevet her og her).  Det har holdt rigtig godt og rigtig længe.  Men her til sidst begyndte coveret at se "lidt træt ud" -- se bare her:



 

Så jeg besluttede, at det var på tide med lidt fornyelse:
  1. jeg trak derfor det gamle klistermærke af
  2. rensede coveret for klistermærkerester med en blød klud og rensebenzin
  3. tørrede efter med en (anden) blød klud opvredet i varmt vand tilsat en lille-bitte smule opvaskemiddel
  4. og klæbede et nyt, stort tekstilklistermærke på
  5. og klippede herefter kanterne til med en saks
  6. afsluttende blev kanten forsejlet med klar neglelak (overlak).
Det kan anbefales! :-)

Kh.
Bella

DIY -- materialer: bløde klude, rensebenzin, opvaskemiddel, tekstilklistermærke, evt. klistermærkeudglattedims (jeg brugte en sort dims, som vi havde liggende), saks og klar neglelak.  

Ps.  Tekstilklistermærkerne er købt som spotvarer i Netto for lang tid siden, men jeg har set lignende i Helenas webshop, her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...