torsdag den 12. juni 2014

Et dobbelt perlearmbånd...


En af mine kollegaer ønskede sig et dobbelt perlearmbånd i ferskvandsperler.  Det skulle være spraglet, men ikke for meget.  Det skulle have både varme og kølige farver, være flot, men ikke for fint, og meget gerne noget med lilla.  Det syntes jeg var en meget vanskelig opgave.  Jeg endte med at give hende nogle perler med hjem, og det er der kommet dette armbånd ud af, som jeg netop har syet til hende. Filligransølvlåsen havde hun heldigvis allerede valgt.  

Hun og jeg talte meget om, hvad hun ønskede sig, men jeg ville aldrig selv have været landet på denne løsning.  Godt, at hun fik frie hænder :-)


Samlet længde på armbåndet er 20,2 cm.  Armbåndet består af forskellige typer og størrelser af ferskvandsperler, alle indfarvede med undtagelse af de større sølvgrå kartoffelperler.

Kh.
Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...