onsdag den 18. juni 2014

Et kig i smykkeskrinet...


Eller rettere sagt, et kig i smykkefadet :-)

Ikke overraskende har min mangeårige ferskvandsperlehobby resulteret i, at jeg har ret mange perlekæder.  Og jeg ville lyve, hvis jeg sagde, at det kun var dem her.  Jeg har mange, mange flere -- og det er ikke for at prale -- men som med så meget andet (f.eks. sko, tasker, jeans, hvide skjorter og t-shirts, blazerjakker og cardigans og kjoler og tørklæder) så kan man ikke få for mange.  Vel? :-)

Perlekæderne i smykkefadet er dem jeg går mest med lige for tiden.  Plus den nye med det stribede bånd og de store smukke hvide perler.  Den er jeg også rigtig glad for.

Her kommer lidt billedspam af perlerne i smykkefadet:






Ha' en skøn dag!

Kh.
Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...