søndag den 1. juni 2014

Flere friske blomster...


Disse smukke buketter nyder vi pt.  Den første buket bonderoser i år fra svigermors have, og endnu en buket liljekonvaller -- henholdsvis i køkkenet og på arbejdsværelset. 
 
Her er lidt billedspam:





 

Den smukke vase med liljekonvallerne er fra Glashuset i Lønstrup -- bestemt et besøg værd, hvis du er på de kanter.

Status: Kristi Himmelfartsdag var en kombi fri- og arbejdsdag.  Hvilket betød at jeg kom i gang med hakkeriet.  Som jeg dog pillede op igen fredag, som var en rigtig arbejdsdag, og derfor kom jeg først i gang med den tunesiske hækling igen i går, lørdag.  I dag, søndag, er gået med huslige gøremål.  Men ved 19-tiden vil jeg sætte mig til rette med juvelbogen, og holde øje med hvilke juveler de kongelige bærer i aften ved festforestillingen i anledningen af prins Henriks 80 års fødselsdag senere på måneden.  

Lidt kongelig har man jo lov at være :-)

Kh.
Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...