tirsdag den 10. juni 2014

Hej søde Louise...


Nu har jeg sat ny snor i dit armbånd, og det tog kun 5 minutter! Ikke lang tid sammenlignet med de ca. 24.480 minutter du har ventet på, at jeg fik det gjort.  Og da jeg var i gang fik mit eget også ny snor (i ny farve) -- det tog stadigvæk kun 5 minutter.  Jeg håber, at det var ventetiden værd :-)


Lige som dit armbånd var mit blevet lidt mat i udtrykket af, at have været på armen non-stop siden sidste sommer.  Nu er de begge klar til en ny omgang sommer, efterår, vinter og forår :-)  Men først sommeren :-)

Knus & kh.
Bella

2 kommentarer:

  1. Hvor er det blevet smukt Bella - jeg kan næsten ikke vente med at få det på armen igen:-) Tusind tak:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis vi ikke ses, så kommer det med en kaffetørstig budbringer :-). Kh. Bella

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...