fredag den 27. juni 2014

Sommer-proviantering...


Forleden dag var jeg forbi ANKU (Godthåbsvej 128, Frederiksberg, Kbh.) hvor jeg købte ny nylonsnor (1 mm) til de spinkle sommerarmbånd.  Så nu har jeg "provianteret" til sommeren. 

Prøv lige at se de mange smukke, skønne farver :-)  Og så er det snor i en super kvalitet.  Den holder og holder, og flosser ikke.



Jeg var heldig også at kunne købe sølvtråd (0,5 mm), som jeg kan bruge til armbåndene i stedet for sølvperlestave.  Det her er billigere i længden, og jeg kan selv måle af, hvor meget jeg skal bruge.  Det er smart.



Da jeg kiggede nylonsnor, var jeg specielt interesseret i en lyserød snor, fordi da jeg skulle lave konfirmationsarmbåndet til Anne-Sofie, ville jeg gerne have lavet det med lyseråd snor -- for det ville have været rigtig fint.  Da jeg dengang ikke lige nåede forbi ANKU, købte jeg snor hos Panduro Hobby.  Det skulle jeg aldrig have gjort, for den er ikke god nok.  Prøv at se nedenfor, om du kan fornemme, hvor lodden den er.  Den vil jeg ikke anbefale, men ANKU's vil jeg :-)




Nu kan jeg så overveje, hvad jeg skal bruge den lyserøde, lodne Panduro Hobby-snor til ... Hrmmm?  Det behøver jo selvfølgelig ikke være lige nu, at jeg finder ud af det :-)

Ha' en skøn weekend!

Kh.
Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...